Stempas kwijt?
Uw stempas moet uiterlijk woensdag 15 oktober in uw bezit zijn. Heeft u nog geen stempas ontvangen of bent u uw pas kwijt? Dan kunt u die schriftelijk, digitaal, telefonisch of persoonlijk bij ons aanvragen.
Ophalen bij het gemeentehuis
Aan de balie van het gemeentehuis kunt u tot dinsdag 28 oktober 12.00 uur terecht voor de aanvraag van een vervangende stempas. Maak hiervoor een afspraak.
Afspraak maken
U kunt op de volgende manieren een afspraak maken:
- telefonisch: (033) 277 23 24
- per mail: burgerzaken@scherpenzeel.nl
- online: afspraak maken verkiezingen
Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
Schriftelijk aanvragen
- Stuur onderstaand aanvraagformulier inclusief een kopie of een goed leesbare foto van uw legitimatiebewijs naar:
Gemeente Scherpenzeel
Postbus 100
3925 ZJ Scherpenzeel - Uw schriftelijke aanvraag moet uiterlijk woensdag 22 oktober voor 12.00 uur bij ons binnen zijn. Dan kan team Burgerzaken u op tijd een vervangende stempas toesturen.
Aanvraagformulier vervangende stempas
Stempas gevonden
Vindt u alsnog uw “oude” stempas terug, dan kunt u daarmee niet stemmen! Dat kan alleen met de nieuwe stempas.