Wat neem je mee?

Je hebt

  • een hbo werk- en denkniveau;
  • relevante werkervaring;
  • kennis van BBV en gemeentefinanciën is een pre;
  • kennis van de financiële processen en regelgeving bij gemeenten is een pre;
  • affiniteit met informatiesystemen en een goed inlevingsvermogen.

Je bent

  • bereid om de handen uit de mouwen te steken voor diverse werkzaamheden op het financiële vlak;
  • communicatief vaardig, een teamplayer en analytisch;
  • Initiatiefrijk en politiek en organisatiesensitief.

Wat ga je doen?

  • Het beheren van de financiële administratie en het informatiesysteem LIAS;
  • Je draagt zorg voor actuele begrotings- en realisatie administratie in LIAS;
  • Je richt planning en control documenten op in LIAS en onderhoudt deze;
  • Je stelt financiële rapportages op en draagt bij aan de administratieve totstandkoming van de P&C-documenten;  
  • Je verzorgt het functioneel beheer van de financiële applicaties; 
  • Je werkt mee aan de uitvoering van de (verbijzonderde) interne controle. 

Wat bieden we je?

  • Schaal 9 max. Maximaal € 56.859, - per jaar (incl. IKB) bij een fulltime dienstverband;
  • Een baan binnen een dynamische organisatie;  
  • Een aanstelling voor 1 jaar (36 uur p/w) met een perspectief op een vast dienstverband.

Over gemeente Scherpenzeel

Binnen de gemeente Scherpenzeel werken ruim 100 ambtenaren. De werksfeer binnen de organisatie kenmerkt zich door betrokkenheid, openheid en resultaatgerichtheid met ruimte voor elkaars ideeën. De kernwaarden binnen de gemeente Scherpenzeel zijn dienstverlenend, krachtig en betrokken.   

De afdeling Bedrijfsvoering is de motor van de organisatie. Samen zorgen zij ervoor dat de andere afdelingen kunnen draaien. De afdeling levert goede adviezen op financieel en juridisch gebied, weet alles over bedrijfsvoering en bewaakt de kwaliteit daarvan. Onder Bedrijfsvoeringen vallen de onderdelen: financiën, juridische kwaliteitszorg, belastingen, inkoop, P&O,  ICT, documentaire informatievoorziening, gegevensbeheer, communicatie, veiligheid en bodetaken.  

Kennismaken

Gaat jouw hart sneller kloppen van het lezen van deze vacature? En heb jij zin om je aan te sluiten bij een team dat goed voor elkaar wil zorgen en onze organisatie beter en mooier kan maken? Top! Om een goede medewerker voor Scherpenzeel te vinden werken we samen met Bureau Kodros. Sollicitaties lopen dan ook via hen.

Inlichtingen over deze functie en procedure kun je inwinnen bij Jan-Joost Liebregt, hij is bereikbaar via j.liebregt@kodros.nl of telefonisch op 06 40 06 37 50.

Locatie

Gemeente Scherpenzeel 
Stationsweg 389A 
3925 CC Scherpenzeel 

Over Kodros 

Kodros vindt, verbindt en ontwikkelt financials voor gemeenten. Dat doen wij via werving, training en ontmoeting. Ook kun je jezelf verder ontwikkelen als interim financial. Samen. Groeien. Presteren. Daar gaan we voor! Samen streven we jouw dromen na door je continu uit te dagen om stappen te maken binnen de organisatie. Jij wil hard werken, continu leren en goed leren omgaan met vrijheid en verantwoordelijkheidsgevoel. We helpen jou de volgende stap te zetten.